רוצה לוודא שהעסק שלך מתנהל באופן יעיל וחכם, מנהל את כל הספרים בצורה תקינה ובשורה התחתונה, חוסך כמה שיותר?
מלאו פרטים עכשיו וניצור קשר בקרוב!
למידע וייעוץ מקצועי



    למידע נוסף וייעוץ מקצועי >
    למידע נוסף וייעוץ מקצועי X
    השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם



      שוקלים רילוקיישן? אתם בעיצומו של רילוקיישן?

      אתם מוכרחים להתייעץ עם יועץ מס!

      משרד גרינברג מציע שירות סיוע וליווי בסוגיות המס השונות הכרוכות בתהליך רילוקיישן. אנחנו נעזור לכם לבצע נחיתה רכה יותר ביעד החדש ולפשט ככל שניתן את הזכויות והחבויות שלכם כלפי הרשויות.

      תכנון נכון יכול לחסוך לכם עוגמת נפש, סיבוכים מיותרים וכסף רב. 

      לפגישת ייעוץ עם המומחים שלנו
      השאירו פרטים



        איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

        לקראת רילוקיישן / שוקלים מעבר למדינה אחרת

        אם אתם מתלבטים לגבי מעבר למדינה אחרת לצרכי עבודה / לימודים או מכל סיבה אחרת – חשוב לנו שתבינו את התמונה המלאה, את ההשלכות של בחירות מסוימות בתוך התהליך ושיהיו לכם את כל הנתונים שאתם צריכים כדי לקבל את ההחלטה בצורה מושכלת ולבצע את התכנון המקדים מבחינת מיסוי ומול הרשויות – כך שתוכלו להפיק את המקסימום מהרילוקיישן.

        בתוך רילוקיישן

        כבר נמצאים תקופה ברילוקיישן? בואו ונבחן את מכלול החבויות שלכם לרשויות (מס הכנסה, ביטוח לאומי וכו׳).

        בנוסף, נוכל לבדוק ולבחון האם אתם מממשים את הזכויות והזכאויות שלכם מול הרשויות בצורה אופטימלית, בין אם אתם מתכננים לחזור בקרוב ובין אם לא.

        מי אנחנו?

        משרד גרינברג עוסק בהנהלת חשבונות, ייעוץ מס ותכנון מס כבר למעלה מ-35 שנים.

        הצוות המקצועי והמנוסה שלנו, בניהולו של עמית גרינברג, מתמחה בסוגיות מס מורכבות לרבות מיסוי רילוקיישן, בהתאמה מלאה למצב הלקוח ולצרכיו הפיננסיים.

        אנחנו מעניקים קשת רחבה של שירותי מיסוי והנהלת חשבונות, ביניהם: הגשת דו״חות שנתיים, הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות, תכנון מס, ייעוץ מס, החזרי מס לשכירים, ייצוג מול הרשויות, הערכות שווי, הצהרות הון ועוד.

        המשרד ממוקם ברח׳ קלישר 7 בכפר סבא, ניתן לקיים ייעוץ גם בפורמט טלפוני וגם בפגישה פיזית.

        רו״ח עמית גרינברג

        לקוחות המשרד מספרים עלינו

        "משרד שירותי מקצועי ואדיב. בהחלט אשתמש בשירותיהם בעתיד ואמליץ עליהם למכריי."
        Tamir Sherman
        "שירות מקצועי, אדיב, ותמיד סבלני וזמין. ממליץ בחום לכל מי שרוצה טיפול אישי ומסור, מאנשים מקצועיים עם מוניטין של שנים"
        Rotem Yaari
        "שירות מעולה. דיבור בגובה העניים. עזרו לי מאוד"
        Asaf tyberg
        "שירות אישי ומקצועי ממדרגה ראשונה. זמינות מלאה והתאמה לצורכי הלקוח!!"
        Reem Ben-Or
        "משרד מקצועי ביותר עם יחס הכי אישי שיש! מומלץ בחום!"
        Reem Ben-Or
        הקודם
        הבא

        שאלות נפוצות על רילוקיישן

        העתקת מקום המגורים למדינה אחרת לצמיתות או באופן זמני עקב נסיבות חברתיות, פוליטיות, תעסוקתיות וכדומה.

        השלב הראשון הוא הוצאת ויזה או אשרת שהייה בהתאם למדינה אליה מתבצע הרילוקיישן, חשוב לוודא שהאשרה מכסה את בני הזוג והילדים. השלב הבא הוא בדיקת חובות המס עקב המעבר (מומלץ לעשות זאת בעזרת רואה חשבון המתמחה בתחום זה) והשלב האחרון הוא בדיקת שוק העבודה במדינת היעד.

        חשוב מאוד לבדוק את הפרטים בקשר למדינת היעד שבחרתם ולוודא כי התעסוקה, אורח החיים, החינוך ומערכת הבריאות במדינת היעד מתאימים לכם, לאחר מכן כדאי ליצור קשר עם רואה חשבון מקצועי שיעזור ללוות אתכם בתהליך הרילוקיישן.

        דילוג לתוכן